Snoopy a Charlie Brown. Peanuts vo filme
Snoopy, najroztomilejší bígel na svete a lietajúce eso sa vydá do nebies za svojím úhlavným nepriateľom Červeným barónom, zatiaľ čo jeho kamoš Charlie Brown sa vydá na veľkolepú výpravu.
Snoopy, najroztomilejší bígel na svete a lietajúce eso sa vydá na svoju najväčšiu misiu a vzletí do nebies za svojím úhlavným nepriateľom Červeným barónom, zatiaľ čo jeho kamoš Charlie Brown sa vydá na vlastnú veľkolepú výpravu. Z hlavy Charlesa M. Schulza a od štúdia Blu Sky Studios, tvorcov filmovej série Doba ľadová, Peanuts vo filme dokáže, že každý outsider má svoj deň.