Step by step
Malá topánka do dažďa sa prebudí na brehu rieky a vydá sa na cestu domov cez les. Cestou sa spriatelí s hladnou myškou, ktorá ju sprevádza, až kým nedôjdu k ceste, cez ktorú musí malá topánka do dažďa prejsť sama.