Teen Beach 2
Mesiace po tom, čo sa Mack a Brady vrátili z letného dobrodružstva, v ktorom sa preniesli do plážového párty filmu 60. rokov „Wet Side Story”, ich v reálom svete nečakane prídu navštíviť ich noví parťáci z pobrežia. Vediac z vlastnej skúsenosti, že skutočný a filmový svet k sebe nepatria, partia musí rýchlo vymyslieť plán, ako každého vrátiť do jeho filmového sveta ešte pred pádom opony.
Mesiace po tom, čo sa Mack a Brady vrátili z letného dobrodružstva, v ktorom sa preniesli do Bradyho obľúbeného plážového párty filmu 60. rokov „Wet Side Story“, ich v reálnom svete nečakane navštívia Lela, Tanner a ich noví surferskí a bikerskí parťáci. Vediac z vlastnej skúsenosti, že skutočný a filmový svet k sebe nepatria, Mack, Brady a všetci ich kamaráti z „Wet Side Story“ musia rýchlo vymyslieť plán, ako použiť Lelin čarovný náhrdelník a vrátiť každého do svojho filmu, kým nebude neskoro.