The Lost Tomb of Alexander the Great
Archeologička Pepi Papakostová na svojej misii nájsť stratenú hrobku Alexandra Veľkého. Pri vykopávkach v Egypte, v centre Alexandrie, ktorú pred 2 300 rokmi Alexander založil, objavila jeho vzácnu mramorovú sochu spolu s gréckymi klenotmi a tajnými chodbami. Jej najväčším nálezom je však mimoriadny objav, ktorý ani sama nečakala.