Timmy Time: Timmy's Christmas Surprise
V škôlke je Štedrý deň a Timmy a jeho kamaráti sa veľmi tešia. Všetci majú plné ruky práce, takže si nevšimnú snehovú búrku vonku, až kým nie je čas ísť domov. Osbourne si všimne, že škôlkarsky autobus je pochovaný pod snehom. Zasypalo ich!