Bak met Miljuschka
Miljuschka vás vo svojej novej relácii prevedie svetom pečenia. Pripraví tie najchutnejšie jedlá a samozrejme nemôže vynechať svoj slávny cheescake. V každej časti vám ukáže, ako ľahko sa dajú pripraviť niektoré výtvory z jedného typu cesta. Nemusíte byť odborníkom na pečenie a Miljuschka vám to predvedie svojím autentickým a humorným spôsobom.