Snel met Miljuschka: Kerst
V relácii Snel met Miljuschka – Christmas vám Miljuschka pomôže vytvoriť chutné sviatočné jedlá za krátky čas, hlavne na sviatky. Je to presne to obdobie, kedy chcete dať na stôl niečo výnimočné, ale nechcete celý večer stráviť v kuchyni. Preto vám dá Miljuschka inšpirácie a tipy na najkrajšie a najchutnejšie, ale vlastne veľmi jednoduché jedlá.
V relácii Snel met Miljuschka – Christmas vám Miljuschka pomôže vytvoriť chutné sviatočné jedlá za krátky čas, hlavne na sviatky. Je to presne to obdobie, kedy chcete dať na stôl niečo výnimočné, ale nechcete celý večer stráviť v kuchyni. Preto vám dá Miljuschka inšpirácie a tipy na najkrajšie a najchutnejšie, ale vlastne veľmi jednoduché jedlá. Aby ste tak aj počas sviatkov mali dosť času na to, aby ste si vychutnali jedlá s rodinou a priateľmi.