Karsu's Turkije
Karsu nám ukáže tie najzábavnejšie, najchutnejšie a najoriginálnejšie miesta v Turecku, kde sa dá najesť. Môže to byť malý stánok v Bospore, na istanbulskom trhu alebo na mestskom festivale s Karsuinou rodinou v jej rodnom regióne. Takže ak chcete niečo iné, ako švédske stoly vo vašom hoteli, táto relácia je pre vás. A tým, ktorým sa tento nápad páči, ukážeme, ako sa všetky tieto delikatesy pripravujú, a samozrejme vám dáme jednoduchý recept.