Heerlijk Oostenrijk
Kulinárska novinárka Laura de Grave cestuje po rakúskom vidieku na motorke. Po ceste sa zastaví pri farmároch, šéfkuchároch a výrobcoch potravín, ktorí majú kopu príbehov a stále používajú stáročia staré potravinové postupy. Pomôžu Laure pri hľadaní tajomstiev rakúskej kuchyne a ukážu jej, že rakúska kuchyňa obsahuje viac ako rezeň a jablkovú štrúdľu. A tiež jej s radosťou pomôžu pripraviť typické rakúske jedlá.