Zoals Alleen Oma Dat Kan
Generácia za generáciou dedí domáce recepty a tajné kuchárske tipy. Často sú to starí rodičia, ktorí sa podelia o tieto tipy s deťmi a vnúčatami. Tieto výnimočné jedlá majú históriu, na ktorú by sa nemalo zabudnúť, a tak sa Danny vrhne do kuchyne s babkami a dedkami, aby pripravil výnimočné rodinné recepty.