Mrs. America
Seriál Mrs. America rozpráva príbeh hnutia za schválenie dodatku o rovnosti práv (ERA) a nečakaného odporu, s ktorým sa stretlo, na čele ktorého stála konzervatívna aktivistka Phyllis Schlaflyová, známa ako „miláčik mlčiacej väčšiny“. Z pohľadu žien aktívnych v tomto období – Schlaflyovej, ako aj druhej vlny feministiek ako Gloria Steinemová, Betty Friedanová, Shirley Chisholmová, Bella Abzugová či Jill Ruckelshausová – seriál skúma, ako jeden z najtvrdších bojov kultúrnej vojny 70. rokov prispel k vzniku organizácie Moral Majority (Morálna väčšina) a navždy zmenil politickú scénu.