Wild Argentina
Argentína sa od severu na juh rozprestiera na veľké vzdialenosti. Geografické rozdiely a zmeny zemepisnej šírky spôsobujú množstvo podnebných variácií.
Len málo krajín v Južnej Amerike sa môže pochváliť takým kontrastom a rozmanitosťou. Rôznorodé biotopy, ako je pustá step v Patagónii, vysoké andské zasnežené štíty, rozľahlé soľné panvy, bujný dažďový prales okolo vodopádov Iguazu, močiare Ibery zahalené oparom a pastviny v Pampách podporujú úžasnú škálu voľne žijúcich živočíchov – od tučniakov, veľrýb a tuleňov až po kondory, pásavce a lamy guanako.