Ayın İzinde Köpekbalıkları
Bu belgesel, Çekiçbaşlı Köpekbalıkları'nın gizli yaşamlarının perdesini aralar, bu inanılmaz yaratıkların yeni içgörülerini ve daha önce hiç görülmemiş davranışlarını ve Tropikal Doğu Pasifik boyunca ay güdümlü göç yolculuklarını ortaya koyar. En yeni uydu izleme teknolojisini kullanan en iyi deniz ekolojistleri, uzayımızı ve okyanuslarımızı keşfederken bilimsel arayışları için hayatlarını riske atarlar.