Durdurulamayan Yellow Yeti: Winterton Kuralları
Belediye Başkanı Chrome, değerli kurallar kitabından kurallar koyuyor. "Buzda balık tutarken herkes kesinlikle sessiz olmalı" gibi saçma kurallara uymaya çalışan üçlümüzü izleyin.