Pathfinder
Bir gemi enkazından kurtulan tek kişi olan Viking bir çocuk, Kızılderililer tarafından evlat edinilir ancak yıllar sonra başka bir Viking birliği istilaya gelince bu genç, yeni halkını savunmak için savaşır.
Kolomb’un kıyılarına ulaşmasından 500 yıl önce, evcilleşmemiş, ilkel bir Amerika’da, bir adamın kaderini ve bir ulusun geleceğini değiştirecek olan aşk ve nefret arasındaki destansı bir savaş gözler önüne seriliyor: Pathfinder. Aksiyon-macera dolu bu destan, insanlık tarihinin en sürükleyici ancak daha önce hiç görülmemiş dönemlerinden birini yeniden yaratıyor: Gizemli İskandinav topraklarından gelen Viking "ejderha" gemileri, bozulmamış haldeki Kuzey Amerika’yı istila etmek için bir anda ortaya çıkıyor. Tarihsel bulgulardan ilham alan, ancak modern bir çizgi romanın büyüsü ve tarzıyla yoğrulan Pathfinder, yoğun ve ilkel aksiyonla dolu sinematik bir deneyimde hayat buluyor.