The Even Stevens Movie
Rüya tatili mi? Hayal edin! Stevens ailesi birdenbire, güneşli Mandelino adasındaki gözlerden uzak bir sayfiye yerine, tüm masrafları karşılanan bir gezi kazanır. Ne yazık ki, cennetteki gerçek olamayacak kadar iyi haftaları, aslında ailenin rüya tatilini gizlice acımasız komiklikte bir kabusa dönüştürmeye çalışan yeni bir "aşırı gerçeklik" televizyon programı tarafından düzenlenmiştir.