Sular Çekilince: Batık Korsan Şehri
Jamaika'nın Kingston Limanı'nın sularının altında, tüm zamanların en büyük korsan şehri Port Royal'in kalıntıları yatıyor. 7 Haziran 1692'de depremin ardından meydana gelen tsunami şehri yerle bir etti. Arkeolog Dr. Jon Henderson, 132 dönümlük batık şehrin tamamını ilk kez ortaya çıkarmak için en son ve yüksek teknoloji bilimsel araştırma yöntemlerini kullanıyor.