Giggle Wiggle
Hadi hayvan arkadaşlarınız ile dans edin! Ekranda gördüğünüz hareketleri taklit ederek siz de eğlenceye katılın. Neşeli şarkılar ve tekerlemelerle, tüm aile dansa kalkacak!