Rocco
Doğayı keşfetmeyi ve yeni orman arkadaşları edinmeyi seven meraklı sincap Rocco ile tanışın! Sulu bir erik taşımayı öğrenmek, bir su birikintisini geçmek ve karlı bir günde ısınmak gibi pek çok zorluğun üstesinden geldiği maceralarında Rocco'ya katılın.