Ghost of the Mountains
Aby mohli filmoví tvůrci z Disneynature dokončit svůj dokument Zrozeni v Číně, musí přežít v extrémním prostředí, v němž se mají stát svědky příběhů jedněch z nejpozoruhodnějších zvířat naší planety. Nahlédněte do zákulisí jednoho z dosud nejambicioznějších projektů týmu – v Číně, na nejvyšší náhorní plošině na Zemi, chtějí najít a nafilmovat sněžného levharta. Vzduch je řídký, počasí drsné, terén obtížný a objekty je téměř nemožné lokalizovat – a ještě složitější natočit. Duch hor dokumentuje historickou a průkopnickou výpravu filmového štábu.