Kampala Cycling Couriers
Čtyři cyklokurýři, kterým pomáhá nizozemský expert Joeri Scholte, zakládají v Kampale společnost Kampala Cycling Couriers, ale narážejí na problémy, které prověřují jejich odhodlání, protože budoucnost jejich podnikání se před Joeriho odjezdem stává nejistou.