Playgrounds of the rich and famous
Naložte Lamborghini, oprašte diamanty a vydejte se do nejhonosnějších destinací světa v seriálu Playgrounds of the Rich and Famous. Tento seriál plný přepychu vás zavede na místa, která si vybírají nejbohatší a superelitní celebrity, počínaje sluncem zalitým ostrovem Svatého Bartoloměje, přes zasněžené vrcholky Svatého Mořice, až po Saint-Tropez, The Hamptons, Monako a další.
Naložte Lamborghini, oprašte diamanty a vydejte se do nejhonosnějších destinací světa v seriálu Playgrounds of the Rich and Famous. Tento seriál plný přepychu vás zavede na místa, která si vybírají nejbohatší a superelitní celebrity, počínaje sluncem zalitým ostrovem Svatého Bartoloměje, přes zasněžené vrcholky Svatého Mořice, až po Saint-Tropez, The Hamptons, Monako a další. Očima skutečných zasvěcenců odhalíme tajemství těchto exkluzivních, dekadentních destinací, zjistíme, čím původně přitahovaly ty nejprivilegovanější osoby z celého světa, a seznámíme vás s nechvalně proslulými historkami o tom, co tam bohatí a slavní vyvádějí.