13 Hours That Saved Britain
Για να τιμήσει την επέτειο των 70 χρόνων από τη Μάχη της Βρετανίας, το «13 Hours That Saved Britain» αποδίδει φόρο τιμής στους ήρωες, την τεχνολογία και το πνεύμα του βρετανικού λαού. Μέσα από δραματικά πλάνα και συνεντεύξεις, η ταινία εξερευνά την κρίσιμη ημέρα της 15ης Σεπτεμβρίου 1940, όταν οι πιλότοι της πολεμικής αεροπορίας υπεράσπισαν τη Βρετανία από τη ναζιστική εισβολή.