Ναζί στη Νυρεμβέργη: Η Χαμένη Μαρτυρία
Καταθέσεις από τη δίκη που δεν είχαν δημοσιοποιηθεί αποκαλύπτουν νέες σοκαριστικές λεπτομέρειες για τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και την εσωτερική λειτουργία του πολεμικού μηχανισμού των Ναζί.
Η πρωτόγνωρη μαρτυρία σε δίκη αποκαλύπτει νέες συγκλονιστικές λεπτομέρειες για τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και την εσωτερική λειτουργία της ναζιστικής πολεμικής μηχανής. Ακούστε ανεπεξέργαστες τις φωνές των εγκληματικών μπράβων του Χίτλερ - όπως ο Χέρμαν Γκέρινγκ, ο Βίλχελμ Κάιτελ, ο Άλμπερτ Σπέερ και ο Ρούντολφ Χες - καθώς και των θυμάτων και των μαρτύρων που κατέθεσαν με γενναιότητα εναντίον τους.