Turtle Hero: Ein Leben Fur Die Schildkroten
Η παιδική αγάπη του Πέτερ Πράσαγκ για τα ζώα εξελίχθηκε σε εξειδίκευση στα ερπετά, εστιάζοντας στη γιγάντια μαλακοχελώνα του Γιανγκτσέ, με μόνο τρία γνωστά ζώα. Οι προσπάθειές του για τη διατήρησή τους εκτείνονται στην Ινδία και το Μπανγκλαντές, προστατεύοντας ποικίλα απειλούμενα σπονδυλωτά.