De Wit, Rosé en Roodtrip
Ο κορυφαίος ειδικός του κρασιού Χάρολντ Χάμερσμα και ο συγγραφέας/ηθοποιός Ρόναλντ Γκίφαρτ είναι φίλοι εδώ και χρόνια. Σ' αυτήν την απολαυστική νέα σειρά, το αχτύπητο δίδυμο αφήνει πίσω του το στούντιο και ξεκινά ένα ταξίδι για να εξερευνήσει διάσημες οινοπαραγωγικές περιοχές.