Zoals Alleen Oma Dat Kan
Οι συνταγές και οι συμβουλές μαγειρικής περνούν από γενιά σε γενιά. Συχνά οι παππούδες και οι γιαγιάδες μοιράζονται τα μυστικά και τα κόλπα με τα παιδιά και τα εγγόνια τους. Αυτά τα ξεχωριστά πιάτα κρύβουν ιστορίες που δεν πρέπει να χαθούν, και γι' αυτό ο Ντάνι μπαίνει στην κουζίνα με γιαγιάδες και παππούδες για να φτιάξει μοναδικές οικογενειακές συνταγές.