Suurten pyramidien kadonneet haudat
Pyramidien varjossa huippuarkeologien ryhmä aloittaa hämmästyttävät kaivaukset. Voisiko tämä salainen sijainti paljastaa aivan uusia todisteita nämä majesteettiset monumentit rakentaneista faaraoista? Voisiko faarao Khafren nimellä koristettu kivi ratkaista erään arkeologian suuren mysteerin eli sen, mitä tapahtui pyramideja rakennuttaneiden faaraoiden ruumiille.