Descendants 2
Mala palaa huonoille juurilleen Kadonneiden saarelle, jossa Ursulan tytär Uma on julistanut itsensä ränsistyneen kaupungin kuningattareksi. Uma, joka on yhä katkera siitä, ettei häntä valittu Auradoniin, ohjaa merirosvojenginsä murtamaan esteen Kadonneiden saaren ja Auradonin välillä, ja näin vapauttaa saarelle vangitut pahikset pysyvästi.