Grazing the Sky
Dokumenttielokuva tarjoaa intiimin katsauksen modernien sirkustaiteilijoiden elämään Cirque Du Soleilin sisällä ja ulkopuolella. Tule seuraamaan useiden eri esiintyjien tarinoita ja kurkista heidän elämäänsä ja taiteeseensa. Tämä dokumenttielokuva on kunnianosoitus ihmisyydelle sekä unelmien seuraamisen voimalle, mutta myös kehoaan instrumenttinaan käyttäville taiteilijoille.