When a Dream Comes True
Ed, lähellä 40 vuoden ikää ja häiden ollessa nurkan takana, tajuaa, että hänen elämänsä ei ole sujunut suunnitelmien mukaan. Identiteettikriisi alkaa, mikä saa hänet jättämään kaiken ja yrittämään toteuttaa lapsuuden unelmaansa, amerikkalaista unelmaa, ottaen riskin menettää kihlattunsa, tuhota liiketoimintansa ja nolata itsensä perheensä ja ystäviensä edessä.