Here Comes the Sun: Pequenas Reflexiones Sobre Turismo De Sol Y Playa
Pandemian puhkeaminen romahdutti turismin, joka on yksi Espanjan talouden peruspilareista. "Here Comes the Sun" tarjoaa sosiologisen, urbaanin, ekologisen ja kulttuurisen analyysin aurinko- ja rantalomaturismin synnystä ja kehityksestä Valenciassa Välimeren rannalla.