India's Forgotten People
Deana Uppalin vuoden 2020 dokumenttielokuvassa "India’s Forgotten People" tutustutaan Gadia Lohar -yhteisöön, aiemmin arvostettuihin käsityöläisiin, jotka elävät nykyään köyhyydessä. Dokumenttielokuvassa tarkastellaan heidän elämäänsä modernissa Intiassa yhteiskunnan hyljeksiminä.