For Military Merit
Syyskuun 11. päivän iskujen jälkeen haavoittuneet amerikkalaissotilaat tarvitsevat Veterans Airlift Command -järjestön vapaaehtoislentäjien apua matkustamiseen liittyvissä haasteissa. Dokumenttielokuvassa seurataan heidän pitkää toipumispolkuaan ja siihen liittyviä ongelmia keskustelujen ja syvällisten oivallusten kautta.