Tutkimusretki Amazonille
Amazonilla vesi määrittelee elämän kulkua ja delfiinit lentävät puiden läpi. Tutkimusmatkailijat perehtyvät tähän maagiseen paikkaan.
National Geographicin tutkimusryhmä tekee uraauurtavaa tutkimusta Amazonilla, eräällä planeetan tärkeimmistä ja taianomaisimmista alueista. He kulkevat Amazonin mahtavan jäisen lähteen luota sen makeille vesialtaille ja aina Karibianmerelle asti. He päätyvät ainutkertaisista mangrovemetsistä amazonindelfiinien pariin ja tutkimaan silmälasikarhujen muuttoliikettä. On kiire toimia, mutta toivoa herättäviä ratkaisuja on olemassa.