Food Truck Challenge
Csatlakozz a 24Kitchen legnépszerűbb szakácsaihoz, akik három csapatra oszlanak egy fantasztikus kihívás miatt. Minden csapat egy-egy food truckért felel, amellyel különböző fesztiválokat járva, elkészítik a reményeik szerint nyertes ételeket. A szakácsok jól mulatnak – de csak egy csapat győzhet. Vajon melyik termeli a legtöbb nyereséget?