Beverly Hills Chihuahua 2
Alles favorittchihuahuaer er tilbake! De nygifte chihuahuaforeldrene Papi og Chloe får livet snudd på hodet når de rampete valpene deres presenterer den ene utfordringen etter den andre. Men når eierne deres kommer i trøbbel, gjør valpene alt de kan for å redde dem. Kjente stemmer presenterer Papi, Chloe og valpene som legger ut på et heroisk eventyr som beviser at store helter kan være små.