Beverly Hills Chihuahua 3: Viva La Fiesta!
Når Sam og Rachel flytter Papi, Chloe og valpene til et hotell, passer ikke Rosa inn, så Papi holder en bursdagsfest for henne. Og Papi og vennene hans må handle når hjemmet deres trues av en rival.
Papi er tilbake og klar for fest ... og du er invitert til en feiring av vennskap og familie! Bli med Papi og familien hans når de flytter inn på Beverly Hills hotell. Men Rosa føler seg mindre spesiell enn noensinne og Papi må hjelpe henne med å finne indre styrke, som viser seg å være større enn hun trodde. Full av latter, kjærlighet og spenning er dette moro for hele familien.