Beverly Hills Chihuahua
Chloe, en chihuahua fra Beverly Hills, liker livsstilen sin og legger knapt merke til Papi, som er forelsket i henne. Men når Chloe går seg vill i Mexico, drar Papi sørover for å redde henne.
Chloe, en diamantkledd chihuahua fra Beverly Hills blir borte på ferie i Mexico. Papi, en artig chihuahua som er sprø etter Chloe, drar sørover for å redde henne, mens Chloe får hjelp av Delgado, sin nye venn og selvutnevnte beskytter. Nyt denne hjertevarmende og morsomme historien, som nok en gang beviser at fine ting kommer i små pakker.