Falklands: Island of Secrets
In 1980, twee jaar voor de oorlog die de eilanden beroemd maakte, stapte een jonge koninklijke marinier genaamd Alan Addis naar buiten uit een bar op de Falklandeilanden en verdween in het niets. Het mysterie van zijn verdwijning is meer dan 40 jaar onopgelost gebleven.