Antwone Fisher
Antwone Fisher er inspirert av de sanne opplevelsene til hovedpersonen og forteller om en hissig sjømann som får ordre om å gå til en marinepsykiater. Han vet ikke at den første turen til legen vil føre ham på en usedvanlig, rørende reise for å konfrontere den vonde fortiden og knytte bånd med familien han ikke kjente.