Mikkes jul i Andeby
Finn ut hvem som har vært slem og snill i denne flotte julefeiringen. Julenissen blir med Mikke, Minni og alle vennene deres i en originalfilm om å finne julens sanne glede. Se påfunnene til sta gamle Donald mens han prøver å motstå høytidens gleder, og le med Mikke og Pluto mens de lærer en verdifull lekse om vennskapets makt.