Food Truck Challenge
Dołącz do najpopularniejszych kucharzy 24Kitchen, którzy w trzech drużynach biorą udział w fantastycznym wyzwaniu. Każda z ekip dostaje do dyspozycji food truck, w którym ma przygotować danie podbijające kolejne festiwale. Kucharzy czeka mnóstwo zabawy, ale zwycięzca może być tylko jeden. Który food truck zarobi najwięcej?