Snel met Miljuschka: Kerst
W naszym programie Miljuschka pomaga stworzyć najpyszniejsze potrawy, gdy brakuje czasu – szczególnie na święta. W końcu to właśnie ten okres w roku, kiedy chcesz postawić na stole coś wyjątkowego, ale nie spędzać całego wieczoru w kuchni. Dlatego Miljuschka daje pomysły i wskazówki do przygotowania najpiękniejszych i najpyszniejszych, ale tak naprawdę bardzo łatwych dań.
W naszym programie Miljuschka pomaga stworzyć najpyszniejsze potrawy, gdy brakuje czasu – szczególnie na święta. W końcu to właśnie ten okres w roku, kiedy chcesz postawić na stole coś wyjątkowego, ale nie spędzać całego wieczoru w kuchni. Dlatego Miljuschka daje pomysły i wskazówki do przygotowania najpiękniejszych i najpyszniejszych, ale tak naprawdę bardzo łatwych dań. Dzięki temu nawet w trakcie świąt będziesz mieć wystarczająco dużo czasu, aby cieszyć się posiłkami z rodziną i przyjaciółmi.