Snel met Miljuschka
W swoim programie Miljuschka pomoże ci przygotować najpyszniejsze potrawy w bardzo ograniczonym czasie. Wszyscy to znamy, życie pędzi coraz szybciej: odwieźć dzieci do szkoły, pojechać do pracy, znaleźć czas na sport, zrobić zakupy, a jeszcze do tego trzeba coś ugotować. Miljuschka przedstawia pomysły na pyszne, ale przede wszystkim łatwe dania.