Chip și Dale
Când Donald merge să taie niște lemn de foc, din întâmplare alege un buștean care este căsuța lui Chip și Dale. Ei trebuie să acționeze rapid înainte ca locuința lor și grămada lor de ghinde să ajungă pe foc.