Counting Jaws
Întâlnirile cu rechini sunt tot mai dese pe coastele Californiei. În prezent, o echipă de oameni de știință are misiunea de a investiga un loc plin de mari rechini albi, proaspăt descoperit, din apropierea plajelor populare și de a determina populația acestora. Expediția lor îi va aduce față în față cu unii dintre cei mai mari rechini de pe planetă.