L'Heure de L’ours
În această seară vor arde case. Bărbații și femeile vor tremura. Cete de copii se vor aduna și vor urla ca urșii sălbatici în timp ce vor dansa pe cenușă. Un singur țipăt îi poate trezi pe toți din somn!