Turtle Hero: Ein Leben Fur Die Schildkroten
Dragostea din copilărie a lui Peter Praschag pentru animale s-a transformat în expertiza reptilelor, concentrându-se pe broasca țestoasă uriașă din Yangtze Soft-shell, cu doar trei indivizi cunoscuți. Eforturile sale de conservare se extind în India și Bangladesh, protejând diverse vertebrate pe cale de dispariție.