Alaska: Strategii de supraviețuire
În „Alaska: Strategii de supraviețuire”, expertul în supraviețuire Les Stroud explorează lumea celor mai fascinante viețuitoare sălbatice din Alaska și descoperă secretele supraviețuirii acestora la cea mai îndepărtată frontieră a Americii. Ursul Kodiak, renul, ursul negru american, elanul și ursul polar sunt la ei acasă pe cele aproape 1,7 milioane de kilometri pătrați de tundră bătută de vânt, ghețari arctici, câmpii întinse și munți vaști.